Székesfehérvár könyvelés

székesfehérvár könyvelés

Ezek az eszközök azon felül, hogy év végén a záráshoz tartozó kötelező elemek, segítik a vállalkozás vezetőségét, a tulajdonosokat a gazdasági stratégiai döntések meghozatalában, az elért eredmények részletes áttekintésében.

Mi tartozik a teljes körű könyvelő feladataink közé?

Székesfehérvár Könyvelés csoportunk nagyon személyes, a partnereinkhez igazodó könyvelési szolgáltatást nyújtja Székesfehérvár, és fejér megyében.

Küldetésünk a korrekt hosszútávú partneri kapcsolat, és ezt valóban komolyan is gondoljuk, ezért Vállalkozása adatait
bizalmasan kezeljük, és a vállalkozásnak adottságait szemelőt tartva „az adottságaira szabva” szolgáltatásunk többek között az
alábbi a napi és az időszakos teendőkre terjednek ki:

  • Ellátjuk a könyveléshez kapcsolódó napi rendszerességgel felmerülő feladatokat.
  • Igény esetén adótanácsadást nyújtunk.
  • Elvégezzük a bérszámfejtést.
  • Határidőre elkészítjük és benyújtjuk a kötelező adóbevallásokat.
  • Elvégezzük a havi és az éves zárásokat.
  • Felkészítjük az éves könyvvizsgálatra.
  • Folyamatosan kapcsolatot tartunk Önnel

Ne fájjon a feje a sok papírmunkától!

  • Segítjük az induló és már működő vállalkozások tájékozódását a „nyilvántartási kötelezettségek és az adózás dzsungelében”.
  • Kialakítjuk nyilvántartási kötelezettség teljesítéséhez igazodó könyvelési rendszerét. 
  • Az induló vállalkozások számára segítünk, szükség esetén elkészítjük a kötelező szabályzatokat.
  • Ha hallgat ránk velünk „tanulópénz” megfizetése nélkül megismerheti a legfontosabb tudnivalókat, amelyekre egy
    vállalkozónak figyelnie kell már az induláskor is.
  • Segítünk dönteni a vállalkozási forma és a hozzá kapcsolódó adózási
    lehetőségek kiválasztásában, folyamatos együttműködésünk során az Ön vállalkozásának adottságaira szabva 20 éves
    könyvelési tapasztalattal rendelkező kollegák segítik a kötelezettségek teljesítésben.
  • Mi tudjuk milyen problémákkal szembesülnek a vállalkozások induláskor, és a folyamatos működésük folyamán hiszen mi is
    vállalkozók vagyunk.
  • Mi azt is tudjuk, hogy a könyvvezetésre előírt kötelezettségeket a gyakorlati életben nem szabad minden vállalkozásra
    „sablonosan ráhúzni”, persze vannak mindenkire vonatozó egységes kötelezettségek -amelyek betartása nehéznek tűnnek-, ha
    minket választ és hallgat ránk, nem lesznek felesleges költségei
  • Tekintettel vagyunk arra, hogy az Ön feladata elsődlegesen a vállalkozásának működtetése, fejlesztése ehhez csak arra van
    szüksége, hogy minket bízzon meg a könyveléssel. Munkánkat felelősségteljesen, körültekintéssel és gondos alapossággal
    végezzük, hogy Ön biztonságban, jó kezekben tudhassa könyvelését. A pontosság nemcsak a számításokra korlátozódik Mi
    mindig tartjuk magunkat a határidőkhöz, legyenek ezek törvényileg előírtak vagy saját magunk által megszabottak. Sőt Önt is
    tájékoztatjuk a határidők közeledtéről.
    Könyvviteli szolgáltatásunkat úgy építettük fel, hogy kihasználhassuk az internet által nyújtott lehetőségeket. Online
    kapcsolton keresztül is eljuttathatja hozzánk a szükséges adatokat, ez a mi feladataink mennyiségén nem változtat, ám Ön
  • sokkal gyorsabban és kényelmesebben elintézheti a könyvelés kapcsán felmerülő teendőit, illetve előre egyeztetett időpontban,
    egyességünk alapján havonta egyszer személyesen is kimegyünk a könyvelési anyagokért.
    Felszabadíthatja cégét a könyvelés feladatai alól, és minden erőforrását a fejlesztésre fordíthatja. Nagy hangsúlyt fektetünk
    arra, hogy mindig az ügyfeleink számára legelőnyösebb lehetőségeket válasszuk ki, természetesen mindvégig szem előtt tartjuk
    a jogszabályokat.

A vállalkozás vezetőjének sok egyéb papírmunkát igényló kötelezettségei is vannak. Készen állunk arra, hogy elvégezzük ezt a munkát az Ön helyett, például:

  • Korrekt szerződést kötünk ügyfeleinkkel
  • Készenállunk arra hogy személyesen is megbeszéljük a folyamatban lévő ügyeket.

  • Bérszámfejtési szolgáltatások keretében havi bérszámfejtést készítünk, és a kötelező havi adóbevallást időben továbbítjuk az adóhatóság felé. A fizetendő összegről jóval a fizetési dátum előtt tájékoztatjuk ügyfeleinket.

  • Szerződött partnerünk folyamatos tájékoztatást kap adószámlájának állapotáról, az esetleges hátralékokról
    vagy többletekről. Az év végi zárások előtt jelezzük az előre látható, várható nyereséget megbeszéljük az
    osztalékra felhasználás lehetőséget, és megadjuk a várható év végi adók (kalkulált) összegét.

  • Az év végi zárás során tételesen egyeztetjük a főkönyvi egyenlegeket, egyeztetjük a részletes kimutatásokat
    a főkönyvi nyilvántartásokkal, az adószámlakat, valamint a még ki nem fizetett béreket és a fennálló
    társadalombiztosítási kötelezettségeket.
  • Kiszámoljuk az év végi adókat, és év végi adójelentéseket készítünk.
    Összeállítjuk a pénzügyi kimutatásokat (beszámolót) amelyek tartalmazzák a mérleget, az
    eredménykimutatást, a szöveges jegyzeteket és az üzleti jelentést (ha ez utóbbira szükség van).
  • Az év végi zárások véglegesítése előtt, lehetőség szerint személyes találkozón megbeszéljük a pénzügyi
    kimutatásokat, és tájékoztatást adunk arról, hogy mit mutat a mérleg és az eredménykimutatás.
  • Szerződött partnerünk jóváhagyásával benyújtjuk a pénzügyi kimutatásokat és az év végi adóbevallásokat.
    Az éves utalványokat, számlákat, bankszámlakivonatokat szervezett módon nyújtjuk be, és archiválásra
    készen visszajuttatjuk ügyfelünknek.
  • A könyveléssel kapcsolatos dokumentációk többsége elektronikus úton készül, arra az esetre, ha ön azt
    szeretné, hogy hozzáférést kapjon az elektronikus dokumentumokhoz.